خودرو mvm پرو 2024-04-24

ام وی ام X22 پرو IE ؛ قیمت، مشخصات فنی و امکانات ایکس 22 جدید گجت نیوز

رینگ‌های 5 پر 16 اینچی دو رنگ و دور گلگیرهای پهن پلاستیکی که با هدف اسپرت شدن خودرو، از دیگر عناصری هستند که حس اسپرتی و کراس را در ذهن بیننده تقویت می‌کنند. با فاصله بین دو محور طولانی و حتی طول بدنه بیشتر، بدنه کوچک MVM X55 pro شگفت‌آور است. با گنجایش صندوق بار تا 1100 لیتر، می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید - حتی کالسکه‌های بزرگ - با فضای تنگ خداحافظی کنید و هر بار که پشت فرمان یا صندلی مسافر می‌نشینید، تجربه رانندگی راحت را تجربه کنید. سه کانتور بدنه MVM X55 pro نه تنها حس قدرت ورزشی را ایجاد می کند، بلکه جریان هوا را برای اطمینان از ثبات کلی هدایت می کند. این درحالیست که نسخه‌های اولیه ایکس ۲۲ که فاقد سامانه ESP بودند از حیث هندلینگ با چالش‌های مواجه می‌شدند. ام وی ام X22 در هر دو نسخه اکسلنت PRO و پرو (IE) در طی ۶ ماه گذشته چه در درب کارخانه و چه در بازار آزاد با جهش قابل‌توجه قیمت مواجه شده اند.

ام وی ام X22 پرو (IE) نیز در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۳۰ میلیون تومان داشته و قیمت کارخانه‌ای آن ۶۴۱ میلیون تومان است. موتور توربو ۱.۰ لیتری جدید ام وی ام مانند سایر موتورهای توربو موجود در بازار ایران به بنزین با کیفیت و ترجیحا سوپر نیازمند است. این درحالیست که موتور ۱.۵ لیتری قبلی که با ۳۱۵ یکسان بود٬ به سبب تکنولوژی ساده‌تر خود٬ حساسیت کمتری نسبت به کیفیت بنزین داشت. آیا خودروی ایکس 22 پرو ارزش خرید دارد؟ بررسی مزایا و معایب X22 PRO برای پاسخ به این سوال خیلی مفید است. در همین راستا توجه شما را به مهم‌ترین مزایا و معایب این ماشین شاسی بلند محبوب جلب می‌کنیم. روی داشبورد و پنل‌های درب‌ها هم نوعی تریم شبیه به فیبر کربن به کار رفته است.

در دماغه این شاسی بلند همان جلوپنجره اصطلاحاً کهکشانی چری به چشم می‌خورد که به اشکال مختلف در محصولات امروزی آن مثل تیگو 8 پرو و فونیکس اف ایکس پیاده‌سازی شده است. چراغ‌ها هم به‌شکل دو قسمته طراحی شده‌اند؛ بخش بالایی را دی‌لایت‌های باریک به خود اختصاص داده‌اند و بخش پایینی را چراغ‌های اصلی. این سبک و سیاق طراحی را از کراس اوورهایی مثل جک/سهول K7 که در ایران با نام کی ام سی کی 7 عرضه می‌شود دیده‌ایم. شرایط فروش نقد و اقساط ایکس 22 پرو ام تی نمایندگی 777 به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با بهره‌مندی از خدمات جامع و اختصاصی، فرآیند خرید خود را به‌سادگی و با آرامش طی کنند. نمایندگی 777 نه‌تنها فروشنده محصولات مدیران خودرو است، بلکه با ارائه خدمات کاملی از مرحله ثبت نام تا تحویل خودرو و پشتیبانی فنی، تجربه‌ای بی‌نقص و حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در داخل ام وی ام X22 پرو، طراحی کابین به طور کلی نسبت به نسخه قبلی دستخوش تغییرات اساسی شده است.

این شرایط احتمالا تا قبل از عرضه رسمی نسخه هاچ بک شاهین (آریا)‌ به عنوان یک خودرو کراس داخلی یا نسخه داخلی سازی شده پژو ۲۰۰۸ در سال آینده ادامه خواهد داشت. گرچه دامنه تحولات داخل ماشین x22 پرو گسترده‌تر است اما لزوما دلچسب‌تر به نظر نمی‌رسد. طراحان نیت خوبی برای ایجاد تحول و نوآوری در کابین قدیمی این خودرو داشته‌اند، اما متاسفانه در عمل طرح داشبورد ام وی ام ایکس ۲۲ پرو خیلی جذاب و عامه‌پسند از آب درنیامده است. شیوه طراحی نامتقارن و استفاده نسبتا نابجا از اشکال هندسی و زوایای تند در داشبورد، موجب شده تا این بخش  علی‌رغم بهره‌مندی از الگوی جدید و خلاقانه، خیلی زیبا و مطابق با سلیقه مشتریان ایرانی احساس نشود. چری، تعدادی از تولیدات خود را با نام MVM و از طریق شرکت مدیران خودرو در ایران مونتاژ می‌کند.

سیستم تعلیق جلو این خودرو از نوع مک فرسون و سیستم تعلیق عقب از نوع توییست بیم است که با توجه به اقتصادی بودن این ماشین سواری نرم و قابل قبولی را به وجود می‌آورد. ام‌وی‌ام X33 کراس چهارمین نسخه این کراس‌اوور محبوب و پرفروش در ایران به حساب می‌آید. ام‌وی‌ام X33 کراس در واقع چری تیگو 2 پرو مدل 2023 است که تیپ متفاوتی از تیگو 2 پرو یا همان ام‌وی‌ام X22 پرو به حساب می‌آید. این خودرو از نظر فنی کامل شبیه ام‌وی‌ام X22 پرو است اما در بخش طراحی داخلی، طراحی خارجی و امکانات از آن بهتر است.

کراس‌اوور X۵۵ Pro به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز است که ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها باعث شده است خودرو با ۶ کیسه هوا و امکانات ایمنی و رفاهی کامل‌تری عرضه شود. سانروف، یکی دیگر از آپشن‌های ایکس ۲۲ پرو است که لذت دیدن آسمان بالای سر را به راننده ارائه می‌کند و برای تهویه هوا کاربردی است. سیستم کنترل فشار باد لاستیک (TPMS) یکی دیگر از آپشن‌های این محصول مدیران خودرو است. این سیستم با پایش میزان باد لاستیک‌های خودرو به صورت مداوم امنیت سرنشینان خودرو را افزایش می‌دهد. با برهم خوردن تعادل خودرو سیستم کنترل پایداری وارد عمل می‌شود و با کنترل قدرت موتور و ترمز سعی می‌کند تا تعادل خودرو را حفظ کند.

چری باسابقه‌ترین برند چینی فعال در کشور ما محسوب می‌شود و بیشترین تنوع محصولات را دارد. کراس‌اوورهای چری، با نام تیگو شناخته می‌شوند و نام اصلی X22  در بازار کشورهای خارج چین مثل روسیه، تیگو ۲ است اما در داخل چین با نام تیگو 3X فروخته می‌شود. بازار چین شرکت خودروسازی همچون چری دارد که محصولات این کمپانی را مدیران خودرو در ایران مونتاژ و راهی بازار می‌کند و از قضا با استقبال خوبی هم روبه‌رو می‌شود. چری تیگو 5X در سال 2017 وارد خط تولید این شرکت چینی شد و در سال 98 بود که گروه خودروسازی مدیران خودرو موفق شد امتیاز تولید آن را با نام‌گذاری ایکس 55 به دست آورد. با توجه به مشخصات فنی، امکانات و قیمت، ری را به عنوان یک گزینه قوی‌تر با عملکرد بهتر و امکانات بیشتر نسبت به ام وی ام X22 پرو معرفی می‌شود. اما ام وی ام X22 پرو با قیمت مناسب‌تر و مصرف سوخت بهینه می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای خریداران باشد.

MVM X55 pro با داشتن 34 فضای ذخیره سازی، از جمله یک تکیه گاه مرکزی کشویی فوق العاده راحت و رو به جلو که با زاویه باز بزرگ برای دسترسی راحت تر طراحی شده است، به هم ریختگی را به خاطره ای دور تبدیل می کند. من مرتضی قانع هستم، متولد 1373 در اراک، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و مدیریت بازرگانی. سال 1396 کار خودم را در حوزه تولید محتوا در زمینه‌های خودرو، فناوری و نظامی آغاز کردم.

ام وی ام X33 کراس X33 CROSS CVT

اگر با دقت نگاه کنید، احتمالا متوجه بازطراحی سپر عقب خواهید شد که حالا شبرنگ‌های قرمز افقی و ادوات نقره‌ای رنگ با دو حفره‌ی ظاهری در طرفین دارد. چراغ ترمز هم به وسط سپر عقب منتقل شده است تا کارایی و زیبایی بیشتری داشته باشد. شرکت مدیران خودرو شرایط ویژه‌ای برای ثبت نام ام وی ام X55 با قیمت 1,515,900,000 تومان در نظر گرفته است.

ام‌وی‌ام X22 Pro IE، مدل 1404 ثبت نام

درباره مشخصات فنی و پیشرانه‌های احتمالی ام وی ام X22 فیس لیفت فعلا اطلاعاتی در دست نیست، ولی به احتمال زیاد شاهد تغییرات خاصی در این بخش‌ها نخواهیم بود. در این صورت چری 3X پلاس نیروی خود را از موتور 1.5 لیتری سابق دریافت خواهد کرد. برخی نشریات مدعی هستند خروجی این موتور در 3X پلاس از 105 به 116 اسب بخار افزایش یافته است. عدم انتقال قدرت از موتور به گیربکس، شتاب‌گیری بسیار ضعیف، مشکل برقی، مشکل کولر، مشکل هواگیری باک. بعد از اینکه پدال گاز mvm x22 pro را فشار دهید متوجه خواهید شد که علی‌رغم حذف یک سیلندر موتور، شتاب اولیه چندان تغییر نکرده و همان کارایی متعادل و متناسب با نیازهای شهری و خانوادگی را ارائه می‌دهد.

براساس آزمون‌های انجام شده با مدل جدید، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۱۴/۵ ثانیه و نهایت سرعت ۱۷۰ کیلومتربرساعت برای ایکس ۲۲ پرو فراهم است. موتور ۱.۰ لیتری جدید با آرایش سه سیلندر و توربو قادر به تولید ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور است و این رقم را از طریق گیربکس ۹ سرعته ضریب متغییر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو تحویل می‌دهد. این گیربکس در واقع با گیربکس مورد استفاده در آریزو ۵ فیس لیفت و آریزو ۶ مشترک است. ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک به پیشرانه یک‌لیتری سه‌سیلندر توربوشارژر مجهز است که حداکثر 112 اسب‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT با 9 دنده مصنوعی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد.

ام وی ام X55 پرو – MVM X55 Pro یکی از محصولات جدید مدیران خودرو است که در ادامه به معرفی مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت آن می‌پردازیم. کلاستر اول وظیفه نمایش اطلاعات صفحه کیلومتر را بر عهده دارد، در حالی که کلاستر دوم به تنظیمات سیستم مالتی‌مدیا اختصاص یافته است. این طراحی به راننده اجازه می‌دهد تا به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کند. همچنین، تنظیمات مربوط به سیستم تهویه خودرو در زیر کلاستر سیستم سرگرمی قرار گرفته‌اند و شامل چند دکمه فیزیکی و کنترلرهای چرخان هستند که استفاده از آن‌ها در حین رانندگی راحت‌تر از دکمه‌های لمسی است. این تفاوت در تعداد سیلندر و حجم موتور می‌تواند تأثیر زیادی بر روی قدرت و عملکرد خودرو داشته باشد.

این خودرو به سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای (Keyless) مجهز است و از سیستم تهویه دیجیتال با کنترل لمسی و دریچه تهویه عقب بهره می‌برد. وجود کول باکس (Cool Box)، صندلی راننده ۶ حالته برقی و صندلی سرنشین جلو ۴ حالته دستی، راحتی بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. روکش‌های چرمی صندلی‌ها در کنار قابلیت ایزوفیکس (ISOFIX) برای نصب ایمن صندلی کودک، بر راحتی و ایمنی این خودرو افزوده‌اند. همچنین، این خودرو دارای خروجی ۱۲ ولت، شارژر بی‌سیم، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی تاشو برقی با تنظیم برقی و گرمکن است. سقف سانروف و پاور ویندوز نیز از دیگر امکاناتی هستند که تجربه رانندگی را برای سرنشینان این خودرو دلپذیرتر می‌کنند. طراحی بدنه ام وی ام X55 پرو، بازتابی از زبان طراحی مدرن چری با تاکید بر پویایی و ظرافت است.

40 درصد باقی‌مانده قیمت خودرو نیز در قالب چک سه‌ماهه از مشتریان گرفته خواهد شد. ترمز دستی از طریق کنترل الکترونیکی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که نیروی ترمز به طور یکنواخت به هر چرخ اعمال می شود و در نتیجه اثر پارک را تضمین می کند. بسیاری از عناصر افقی، از جمله چراغ های عقب دودی توخالی سه بعدی، خطوط کاراکتر عرضی و تریم های عرضی در قسمت پایین سپر عقب، در عقب خودرو، حس استواری و عظمت را افزایش داده اند. این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. پس از معرفی ام وی ام ایکس 22 پرو آپشنال اکنون نوبت به رونمایی و فروش ام وی ام X22 پرو IE رسیده است. بیمه خودرو ایکس 22 پرو ام تی در فروش اقساطی شامل بیمه بدنه و شخص ثالث می‌شود.

آپشن‌های رفاهی و ایمنی ام وی ام X22 پرو دنده‌ای چیست؟

البته توان خروجی نسخه پرو به نسبت قبل دچار تغییراتی شده و هم‌اکنون می‌تواند 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. از جزئیات طراحی که بگذریم، نوبت به فضای موجود در کابین ایکس ۲۲ پرو می‌رسد. این محصول مونتاژی مدیران خودرو یک کراس اوور ساب کامپکت است که فضایی فوق‌العاده جمع و جور را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. البته سه سرنشین بزرگسال به خوبی در صندلی عقب آن جا می‌گیرند، اما به‌وضوح به‌خاطر محدود بودن فضای سر در این ناحیه افراد قدبلند به هیچ وجه تجربه راحتی از نشستن داخل کابین این خودرو نخواهند داشت.

خودروی MVM X22PRO طراحی اسپرت و منحصر به فردی دارد که به خاطر این سبک ظاهرش به سرعت نظر قشر جوان را به خود جذب می‌کند. عملکرد پیشرانه‌ی خودرو MVM X22PRO در سطح قابل قبول نسبت به سایر رقیبان قرار دارد. اگر دنبال یک خودروی شاسی بلند قیمت مناسب، با طراحی خاص و امکانات معقول هستید،ام وی ام ایکس 22 می‌تواند یکی از این گزینه‌ها باشد. چری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین خودروسازان چینی، محصولات موفق بسیاری را در کارنامه دارد. یکی از این محصولات چری تیگو 3 است، خودرویی که در ایران با نام ام وی ام X33 شناخته می‌شود و تاکنون شاهد عرضه چند نسل از آن به بازار ایران بوده‌ایم. فروش انبوه تیگو 3 شرکت چری را متقاعد کرد تا نسخه‌ای ارزان‌تر و اسپرت‌تر از آن را به بازار عرضه کند، خودرویی که محبوب جوانان باشد و البته قابلیت رقابت با دیگر هاچ‌بک‌ کراس‌های بازار نظیر لیفان X50 یا دانگ فنگ H30 کراس را داشته باشد.

جدول قیمت روز هایما 8S کارخانه و بازار آزاد

این خودرو، اواخر سال ۲۰۲۰ تغییر چهره داد و در چین، تیگو 3X پلاس نام‌گذاری شد. برای علاقه‌مندان به خرید خودروهای مدرن، ایکس 22 پرو ام تی یکی از گزینه‌های جذاب و پرطرفدار در بازار است. مدیران خودرو با ارائه شرایط فروش نقد و اقساط جذاب، فرصت مناسبی را برای خریداران فراهم کرده است تا با توجه به نیاز و بودجه خود، اقدام به خرید کنند. با ارائه شرایط فروش نقد و اقساط ایکس 22 پرو ام تی توسط مدیران خودرو، شما می‌توانید از شرایط ویژه نقدی و امکانات پرداخت اقساطی بهره‌مند شوید. در ادامه، جزئیات بیشتری در مورد شرایط فروش ایکس 22 پرو ام تی و طرح‌های مختلف فروش نقدی و اقساطی آن بررسی می‌شود. به صورت کلی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای یا همان ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT طراحی مشابه x22 pro دارد.

نقد طراحی و بررسی نمای بیرونی مدیران خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ پرو

کیفیت متریال استفاده شده در کابین ری را نیز به نسبت دیگر خودروهای ایرانی، بالاتر است اما برخی از قسمت ها در داخل کابین ری‌را بی‌کیفیت بنظر می‌رسند و ممکن است در مدت زمان کوتاهی دچار تغییر رنگ شوند. فضای داخلی ری را به گونه‌ای طراحی شده که هم برای راننده و هم برای سرنشینان احساس راحتی را فراهم کند، هرچند که به عنوان یک کراس‌اوور جمع‌وجور، ممکن است فضای بار کمتری نسبت به برخی رقبا داشته باشد. دامنه تغییرات در داخل کابین چری 3X پلاس (ام وی ام X22 فیس لیفت) محدودتر احساس می‌شود. با این حال از نظر جنس متریال به کار رفته درون کابین همچنان با پلاستیک نسبتا خشک مواجه هستیم که بخشی از کاراکتر ایکس ۲۲ پرو به عنوان یک کراس اوور اقتصادی محسوب می‌شود. از سوی دیگر جک S3 به عنوان تنها رقیب مستقیم MVM X22 PRO نیز متاسفانه اخیرا افزایش قیمت را تجربه کرده و حالا (اذر 1400) ۵۲۸ میلیون تومان قیمت دارد. از این رو در بازاری کم رقیب شرکت‌هایی مانند مدیران خودرو و کرمان موتور می‌توانند قیمت‌های دلخواه خود را به بازار دیکته کنند.

در ابتدای سال ۱۴۰۳ اکسل عقب یکی از خودروهای mvm x55  پرو شکست و این حادثه منجر به واژگونی خودرو در محور قم – کاشان شد. همچنین پیشتر نیز اتفاقات مشابهی برای این خودرو در روسیه و مالزی افتاده بود. این اتفاق باعث نگرانی هایی درباره ایمنی خودرو و اعتماد به برند مدیران خودرو شد. در پی وقوع این حادثه، بررسی ها نشان داد که ایراد مربوط به یکی از قطعه سازان چری بوده و تنها تعدادی محدود از خودروها که این قطعه خاص را داشته اند دچار مشکل شده اند. به دنبال این حادثه، مدیران خودرو فراخوان بزرگی صادر کرد تا خودروهای مشمول را برای تعویض اکسل های معیوب به نمایندگی ها فراخوانی کند. از سوی دیگر، ری را با طراحی داخلی مدرن و کاربرپسند خود، تجربه‌ای منحصر به فرد برای راننده و سرنشینان فراهم می‌آورد.

داشبورد این خودرو با دو کلاستر 12 اینچی که به صورت یکپارچه طراحی شده‌اند، به راننده امکان دسترسی آسان به اطلاعات و تنظیمات را می‌دهد. در مقابل، ری را با طراحی مدرن و جذاب خود، تلاش کرده تا از الگوهای روز خودروهای کراس‌اوور بهره‌برداری کند. نکات منفی و طراحی ناهماهنگ را در برخی از بخش‌های ری‌را مثل جلوپنجره می‌توان دید.

تحریم‌های جدید ترامپ برای اقتصاد ایران

گیربکس 9CVT سرعته با تعویض دنده های شبیه سازی شده دارای راندمان انتقال تا 97 درصد و شتاب نرم است. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. درودحدود آبان ۱۴۰۳ تحویل گرفتیم و از نمایندگی تا خونه متوجه خشکی زیاد شدیم ولی با عوض کردن لاستیک ها عالی شد.لاستیک های خودش خیلی بی کیفیت بودند. سلامتیان خودرو محور با بیش از نیم قرن تجربه و حضور در حوزه صنعت خودرو، با 7 شوروم فعال فروش و 2 مرکز تخصصی خدمات پس از فروش در استان اصفهان آماده‌ی خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز می‌باشد.

قیمت و شرایط بازار MVM X22 PRO در مقایسه با رقبا [به روز رسانی ] - مهر 1400

البته ذات گیربکس‌های سی وی تی با شتابگیری مهیج چندان تناسبی ندارد و شما هم نباید انتظار عملکردی در حد انواع دوکلاچه و یا اتوماتیک مجهز به تورک کانورتور از این جعبه دنده داشته باشید. شتاب صفر تا صد ام وی ام ایکس ۲۲ پرو چیزی حدود ۱۴ ثانیه ذکر شده که قاعدتا پاسخگوی انتظارات خانوادگی خواهد بود. امروزه با تورم شدید حاکم بر بازار، مفهوم کلمه‌هایی مثل «مقرون به صرفه»، «اقتصادی» و… کمی مبهم شده است.

از دیدگاه نگارنده، مهم‌ترین تغییر در نمای داخلی X22 پرو، مرتبط با فرمان و پنل پشت آن است. فرمان اسپرت با چند کلید لمسی و فیزیکی، همراه طرح D شکل، حس اسپرت ایکس ۲۲ جدید را افزایش می‌دهد. پنل پشت فرمان هم، با طرحی بسیار شبیه به نمونه‌ی موجود در X33، ارائه می‌شود که دارای کامپیوتر سفر و یک صفحه دیجیتال کوچک برای نمایش اطلاعات فنی خودرو است.

برای افرادی که تمایل به خرید اقساطی دارند، امکان ثبت اطلاعات در وب‌سایت نمایندگی مدیران خودرو لطفی پور فراهم شده است. با باز شدن طرح‌های اقساطی، کارشناسان با خریداران تماس گرفته و جزئیات شرایط پرداخت را ارائه خواهند داد. این فرصت ویژه به خریداران امکان می‌دهد تا با شرایطی مناسب، مالک ام وی ام X55 پرو شوند. انتخاب بین ام وی ام X22 پرو و ری را بستگی به نیازها و اولویت‌های خریداران دارد. اگر به دنبال خودرویی با قدرت و امکانات بیشتر هستید، ری را گزینه بهتری است. اما اگر قیمت و مصرف سوخت برای شما اهمیت بیشتری دارد، ام وی ام X22 پرو می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

سیستم تعلیق هم در برخی از مواقع در دفع یا کاهش شدت تکان‌هایی که به کابین وارد می‌شود ناتوان است؛ این خصوصاً در ناحیه عقب به چشم می‌آید. در مجموع باید این‌طور نتیجه‌گیری کرد که نباید از این ماشین انتظار سواری نرم و روانی داشته باشید. برای خریداران علاقه‌مند به خرید نقدی ایکس 22 پرو ام تی، مدیران خودرو شرایط فروش نقدی این خودرو را به‌صورت استثنایی فراهم کرده است. با انتخاب خرید ایکس 22 پرو ام تی، شما نه‌تنها به راحتی خودروی خود را تحویل خواهید گرفت، بلکه از مزایای بیمه، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند می‌شوید. در ادامه به جزئیات شرایط فروش نقدی ایکس 22 پرو ام تی و مراحل خرید پرداخته خواهد شد. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

در بخش طراحی نمای جلو خودرو به طور کلی عوض شده که شامل چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جلو است. همچنین به لحاظ رفاهی ترمز پارک برقی اتوهلد در کنار فرمان برقی به این خودرو اضافه شده است. در حال حاضر اختلاف قیمت این محصول در کارخانه و بازار چیزی نزدیک به ۹۰ میلیون تومان است. جالب است بدانید که نسخه IE اردیبهشت ماه امسال بهایی برابر با ۶۷۵ میلیون تومان داشته است و در طی ۷ ماه یک رشد قیمت حدودا ۶۰ میلیونی را تجربه کرده است.

حجم فضای بار این خودرو معادل ۴۲۰ لیتر است که برای یک مسافرت کوتاه خانوادگی مناسب به نظر می‌رسد. همان‌طور که اشاره شد، مدیران خودرو در سال 1401 تیپ جدیدی با نام IE را جایگزین تیپ اکسلنت قبلی کرد و یکی از سوالات متداول درباره این کراس اوور به همین تفاوت های بین تیپ اکسلنت و ie بر می‌گردد. تیپ جدید IE در زمینه طراحی یا مشخصات فنی تفاوتی با تیپ قبلی ندارد و صرفاً امکانات بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است. گرمکن صندلی جلو، ورود و استارت بدون کلید و آینه‌های بغل تاشو برقی که پیش‌تر در لیست امکانات مشاهده کردید، امکانات اضافه شده به تیپ IE ایکس 22 پرو هستند. بیشتر که وارد جزئیات طراحی شویم، اول از همه در نمای جلو جلوپنجره بزرگ کهکشانی با چینش چراغ‌ها باعث جلب توجه‌اند.

وب‌اپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و به‌روز‌رسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم می‌کند. در نسخهٔ وب‌اپلیکیشن نیازی به دانلود و به‌روزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی‌ به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپ‌های موبایل خود می‌توانند از آن استفاده کنند. فاصله بین دو محور در این خودرو نسبت به رقبا بازتر است و این موضوع به افزایش راحتی سرنشین کمک می‌کند. MVM X55 pro دارای هر دو Apple CarPlay و Android AUTO است که با فعال‌سازی صوتی تکمیل می‌شود، بنابراین می‌توانید تماس بگیرید، موسیقی پخش کنید و ناوبری را فعال کنید - همه از طریق صدا به تنهایی. اجزای اصلی MVM X55 pro از فولاد بسیار مقاوم ساخته شده اند تا به طور موثر مقاومت در برابر ضربه را در صورت برخورد از جلو و جانبی بهبود بخشد و ایمنی همه سرنشینان را تضمین کند. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.

طراحی داخلی ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به کلی متفاوت است و جلوه‌ای شبیه به محصولات جدید این شرکت همچون آریزو 5 فیس‌لیفت دارد. خودروسازان چینی از ابتدای فعالیت خود تا به امروز ثابت کرده‌اند که تبحر قابل‌توجهی در علم بازاریابی دارند. اگر نگاهی به بازار خودرو ایران، روسیه، مصر و آمریکای‌جنوبی داشته باشید، متوجه خواهید شد که خودروسازان چینی طی زمانی کوتاه موفق به بلعیدن این بازارها شده‌اند.

همچنین اهرم الکترونیکی تعویض دنده با ابعاد کوچک و طراحی اروپایی، فضایی متفاوت و مدرن به کنسول میانی بخشیده است. به گزارش گروه رسانه ای شرق؛ در این طرح ایکس ۲۲ پرو دنده ای با قیمت ۹۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به عنوان ارزان ترین و ایکس ۵۵ پرو با قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان به عنوان گران ترین خودرو در این طرح فروش مدیران خودرو حضور دارند. این خودرو به یک موتور ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپه با حجم ۹۹۸ سی سی مجهز است که می‌تواند ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. ایکس 22 پرو به موتور 1 لیتری توربو مجهز است که توانایی تولید قدرت 107 اسب بخار را دارد که قابل قیاس با موتور ۱.۵ لیتری و فاقد توربویی است که در مدل اولیه این خودرو نصب شده‌است. همچنین گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که پیش از این نیز در چری آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو فیس لیفت نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

موتور یک لیتری توربوشارژر سه سیلندر جایگزین موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی قبلی شده است تا عملکرد خودرو اقتصادی‌تر و پاک‌تر از گذشته شود. همچنین گیربکس اتوماتیک CVT با نه دنده مصنوعی وظیفه انتقال قدرت را در ام وی ام X22 پرو برعهده دارد و جایگزین گیربکس چهارسرعته اتوماتیک قبلی شده است. این گیربکس پیش از این در چری آریزو 6 و چری آریزو 5 جدید نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

این تجهیزات احتمالا در آینده به صورت سفارشی برای خودروی مونتاژ ایران فراهم خواهم بود. صندلی‌ها هم از تریم دو رنگ مشکی و نارنجی بهره می‌برند و سایز متوسطی دارند که برای 4 نفر راحت و کافی است و نفر پنجم هم می‌تواند در صندلی عقب جای بگیرد. هر تایر مجهز به سنسور فشار تایر است که اطلاعات فشار تایر و دمای تایر را بر روی پانل ابزار نمایش می دهد تا ایمنی بیشتری در رانندگی تضمین شود. 9CVT سرعته با تعویض دنده های شبیه سازی شده دارای 97 درصد راندمان انتقال و شتاب نرم است.

نمی‌توان از کنار فرمان برقی جدید ایکس 22 پرو و سانروف آن نیز به‌سادگی عبور کرد. در مورد هندلینگ و کیفیت سواری هم می‌توان گفت که گرچه ضربات وارده به کابین در اینجا تا حدودی کمتر شده اما باز هم احساس خشکی تا حدودی سرنشینان عقب را اذیت خواهد کرد. همچنین به دلیل بهره‌مندی از سیستم‌های کنترل پایداری، تعادل خودرو در عبور از پیچ‌ها بهتر شده اما همچنان در سرعت‌های بالا بادی‌رول و تکان‌های جانبی دور از انتظار نیست.

اندازه نمایشگر روی داشبورد 25 در 10 اینچ است که به حالت ایستاده قرار گرفته و شکوه و عظمت خاصی را به کابین هدیه می‌دهد. متریال و کیفیت روکش چرمی میانی داشبورد بی‌نظیر است و کیفیت کابین را یک پله بالاتر برده است. نوار قرمز رنگی که در نمای بیرونی از آن صحبت کردیم خوشبختانه درون کابین نیز به کار رفته و جلوه جذابی به محیط داخلی خودرو بخشیده است. صندوق عقب این خودرو 370 لیتر فضا دارد که برای خانواده‌های پرجمعیت کوچک به نظر می‌رسد.

ام وی ام X55 پرو با بهره‌گیری از مشخصات فنی قدرتمند، عملکردی قابل‌توجه را در کلاس خود ارائه می‌دهد. این خودرو به گیربکس ۹ سرعته CVT مجهز است که تعویض دنده‌ای نرم و بهینه را فراهم می‌کند. پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ با حجم ۱.۵ لیتر، توان تولید ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد که شتابی معادل ۱۰.۵ ثانیه را برای این کراس‌اوور فراهم می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده و در کنار عملکرد مناسب، مصرف سوخت اقتصادی ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را نیز ارائه می‌دهد. مجموعه این ویژگی‌ها، ام وی ام X55 پرو را به گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی شهری و جاده‌ای تبدیل کرده است.

ام وی ام X22 پرو با ظاهر جذاب و اسپرت و پیشرانه توربوشارژر توجه دوست‌داران شتاب را به خود جلب می‌کند، در حالی که جک S3 با پیشرانه تنفس طبیعی کم‌دردسر و فضای بزرگتر مصرف‌کنندگان محتاط را به سمت خود می‌کشاند. همچنین بد نیست از سایپا آریا به عنوان یکی از رقبای احتمالی ام وی ام X22 پرو یاد کنیم، خودرویی که هنوز به بازار عرضه نشده است اما در صورت قیمت‌گذاری مطلوب می‌تواند بار دیگر هیجان را به این بخش از بازار برگرداند. همچون سایر خودروهای کراس اوور این خودرو نیز مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است و در نسخه پرو و این فیس لیفت همچنان موتور حفظ شده است.

در نمای عقب طراحان در شکل سپر بازنگری نموده و خروجی اگزوز را اکنون با آن یکپارچه کرده‌اند. جالب آنکه در این بخش دو خروجی اگزوز دیده می‌شود که به احتمال قریب به یقین هر دوی آنها نقشی صرفا تزئینی دارند. در نمای جانبی X22 پرو رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی را مشاهده می‌کنیم که رینگ ها طراحی اسپرت دارند و استفاده از ترکیب رنگ های مشکی و نقره ای موجب زیبایی بیشتر این خودرو شده است. از نظر مشخصات فنی، این ام وی ام ایکس 22 ام تی است که پیروز میدان خواهد شد؛ چرا که مجهز به پیشرانه‌ای کم‌استهلاک است و حجم بیشتری نیز دارد.

داشبورد این خودرو به سمت راننده متمایل شده تا کنترل بهتری بر روی ابزارها و ادوات داشته باشد. حذف بسیاری از کلیدهای فیزیکی و جایگزینی آن‌ها با نمایشگر لمسی سیستم چندرسانه‌ای، تجربه کاربری را به طرز قابل توجهی بهبود بخشیده است. چری تیگو 3X (ام وی ام X22 پرو) یک کراس‌اوور کوچک شهری است که از سال 2016 روی خط تولید قرار دارد. شرکت مدیران خودرو سرانجام نخستین سری از شاسی بلند ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای را به دست مشتریان رساند.

خرید و فروش خودرو ام‌وی‌ام X22 Pro در تهران

در نمای کناری خطوط عضلانی و رینگ‌های ۱۷ اینچی اسپرت، ظاهر این خودرو را جسورانه‌تر کرده‌اند. در نمای عقب اما شاهد تغییرات چندانی نسبت به نسخه پیشین این خودرو نخواهیم بود و تنها تغییرات ظاهری معطوف به اضافه شدن دیفیوزر عقب، همچنین حذف شبرنگ‌های موجود بر روی سپر ایکس ۲۲ پرو می‌شود. موتور X22 پرو دنده ای دارای موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که از ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ تشکیل شده است. این خودرو ۱۱۶ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل کند.

صفحه آمپر تغییر کرده و به حالت متعارف آنالوگ درآمده است که البته خیلی هیجان‌انگیز نیست و انتظار ما را که حضور نمایشگر تمام دیجیتال در این بخش بود، برآورده نمی‌کند. حجم صندوق عقب ایکس ۲۲ پرو نیز معادل ۴۲۰ لیتر است که تقریبا در حد متوسط به بالا قرار دارد. ام وی ام X55 پرو با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مدرن، تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

در کنار یک دکمه استارت و ورود بدون کلید، کلید خودروی MVM X55 pro به‌طور خودکار خودرو را در فاصله 1.5 متری باز می‌کند و در فاصله 2 متری آن را قفل می‌کند - در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و ایمنی شما را بهبود می‌بخشد. فناوری MVM X55 pro با یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی LCD، مجهز به فرآیند IML (در قالب برچسب زدن)، صفحه نمایش لمسی خازنی، بازخورد صدا و یک دکمه فیزیکی شروع می شود. طراحی جذاب MVM X55 pro با چراغ‌های عقب سیاه‌شده با نوار نور توخالی سه بعدی که روشنایی ایمنی فعال را ارائه می‌کنند، در کنار اگزوزهای دوتایی با روکش کروم با خروجی‌های مخفی اگزوز دوگانه برای کاهش صدای اگزوز، تا گوشه ها ادامه دارد. مانند یک ببر خمیده و یک آسمان پرستاره، چهره جلویی MVM X55 pro فقط برای نمایش نیست. مشبک الماس شکل مشخصه راندمان اتلاف گرما را بهبود می بخشد، در حالی که چراغ های جلو LED با لنزهای الماس کریستالی 2.7 برابر کارآمدتر از لامپ های هالوژن سنتی هستند. چراغ‌های روز دینامیک نوع G این چهره فوق‌العاده جذاب را تکمیل می‌کنند، روشن‌تر هستند و اثر محرک بهتری دارند.

هچنین یک جلوپنجره 6 ضلعی بزرگ در جلو قرار داده شده که در وسط آن لوگوی MVM قرار داده می‌شود. البته این خودرو در بازارهای جهانی به نام چری تیگو 3X (یا چری تیگو 2) عرضه می‌شود که در بازار ایران با نام ام وی ام X22 سال‌ها توسط مدیران خودرو مونتاژ و فروخته شده‌است. براساس اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه مدیران خودرو در حال انجام تست‌های ام وی ام X22 پلاس یا X22 پرو است و این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد. چهره ام وی ام X22 نسب به گذشته کاملاً تغییر کرده و نمای جلویی آن خشن‌تر و به روزتر شده است.

سیستم تعلیق مک فرسون در جلو به همراه سیستم تعلیق میله پیچشی در عقب نیز قدرت چندانی برای دفع حرکات کابین در مانورهای ناگهانی ندارند و بایستی هنگام گذر از پیچ‌ها با این خودرو مدارا کنید. با این حال اگر سطح انتظارات شما از ام وی ام X22 پرو در حد یک هاچ‌بک کراس اقتصادی باشد، این خودرو می‌تواند در حد توان خود نیازهای شما را برطرف کند. شرکت مدیران خودرو با معرفی کراس اوور MVM X55 Pro گامی بزرگ در بازار خودروهای مونتاژی ایران برداشت. این مدل که نسخه فیس لیفت شده ای از سری X55 به شمار می آید، با طراحی جذاب تر، ویژگی های فنی به روز و قیمتی رقابتی، نماینده ای شایسته برای خودروساز چری در ایران محسوب می شود. حضور این خودرو، نمادی از پیشرفت چری در بازار ایران است، برندی که با محصولات متنوع خود توانسته از رقبای بزرگ چینی پیشی بگیرد.

{

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو

|}

از جمله رقبای آن می توان به هایما S5، تیگارد X35 و چانگان CS35 پلاس اشاره کرد. ریرا با طراحی جدید ، امکانات به روز و خدمات پس از فروش گسترده تر، به رقیب جدی برای ایکس ۵۵ پرو تبدیل شده و رقابت در این سگمنت را داغ تر کرده است. در ابتدا، شماره گذاری این خودروها توسط سازمان استاندارد متوقف شد تا از ایمنی تمامی خودروها اطمینان حاصل شود. با این حال، پس از انجام فراخوان و تعویض اکسل های معیوب در برخی از خودروها، این نگرانی ها برطرف شد و شماره گذاری ایکس ۵۵ پرو از سر گرفته شد. طبق اعلام مدیران خودرو، دیگر مشکلی در این زمینه وجود ندارد و خودروهای تولیدی جدید ایمن و بدون مشکل به بازار عرضه می شوند.

با معرفی X55 پرو، شرکت مدیران خودرو فرصتی تازه یافته تا علاوه بر جلب توجه خریداران، جایگاه خود را به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های خودروسازی کشور مستحکم تر کند. فرمانی برقی (EPS) یکی از امکانات ایکس ۲۲ پرو است که تجربه لذت بخشی از رانندگی را به شما ارائه می‌دهد، این قابلیت امنیت سرنشینان خودرو را افزایش می‌دهد. از دیگر امکانات این مدل کراس‌اوور جوان پسند، می‌توان به سیستم Auto hold اشاره نمود که کاربرد این آپشن برای جلوگیری از خستگی پای راننده در ترافیک، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و فراهم کردن راحتی بیشتر برای راننده می‌باشد.

{

ام وی ام ایکس 22 پرو بررسی X22 PRO + ویدیو

|}

این ویژگی ها باعث می شوند تا ام وی ام X55 پرو یکی از ایمن ترین خودروها در این سگمنت باشد. همچنین، این خودرو از سیستم ترمز چهارچرخ دیسکی و ترمز پارک برقی نیز بهره می برد که در کنار سایر ویژگی های ایمنی، حفاظت بیشتری را برای سرنشینان فراهم می کند. وظیفه انتقال قدرت در ام وی ام X55 پرو بر عهده گیربکس CVT  قرار دارد که اگرچه از نظر کاهش مصرف سوخت عملکرد مناسبی دارد، اما شاید انتخاب ایده آلی برای یک کراس اوور با این ابعاد و وزن نیست.

شرکت مدیران خودرو در راستای ارائه یک محصول کراس اوور کوچک و ارزان‌قیمت جهت مقابله با رقبایی مثل لیفان x50، تصمیم گرفت ام وی ام x22 یا چری تیگو ۳ ایکس را در سال ۹۶ به فهرست تولیدات خود اضافه کند. ایکس ۲۲ طی این سال‌ها تا حد زیادی در بازار خوش درخشیده و کمابیش توقعات مشتریان را از یک کراس اوور کوچک برآورده ساخته است. اما حالا با عرضه نسخه فیس‌لیفت این خودرو به بازار چین، شریک ایرانی چری هم دست‌ودلش لرزیده و تصمیم گرفته تا تیگو 3X پلاس را با نام ام وی ام ایکس 22 پرو به دست مصرف‌کنندگان ایرانی برساند.

نیروی موتور از طریق گیربکس 5 سرعته دستی (MT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و طبق اعلام کمپانی، شتاب صفر تا صد ام وی ام X22 پرو با 1200 کیلوگرم وزن، حدود 12.5 ثانیه است. البته نمای عقب نیز دور از تغییر و تحولات نمانده است و در قسمت سپر عقب و گرافیک داخلی چراغ‌ها شاهد تحولات مثبتی هستیم. هم‌اکنون کابین داخلی مجهز به یک داشبورد جدید شده که شباهت‌های زیادی به چری تیگو 7 است و مسلما زمانی که سرنشینان به آن توجه کنند متوجه زیبایی هر چه بیشتر آن می‌شوند. فرمان دی‌کات با دکمه‌های کنترلی، به راننده امکان دسترسی آسان به تنظیمات مختلف را می‌دهد. همچنین، پشت آمپر دیجیتالی که به صورت مدرن طراحی شده، حس لوکس‌تری را به کابین اضافه می‌کند.

این افزایش قیمت را تا حدی می‌توان به تغییر کامل موتور٬ گیربکس٬‌ داشبورد و طراحی بخش جلویی خودرو نسبت داد که نسبت به مدل قبلی بهبود یافته‌ و حالا خودرویی مدرن‌ترو جذاب تر را یادآور می‌شود. نسخه اکسلنت PRO ماشین ام وی ام X22 در اردیبهشت ماه امسال از بهایی برابر با ۶۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد برخوردار بوده است. این در حالی است که این خودرو در حال حاضر و در زمان نگارش این نوشته (آذر ۱۴۰۱) بهایی برابر با ۷۱۳ میلیون تومان دارد. اختلاف قیمت این خودرو در بازار آزاد و کارخانه در حال حاضر رقمی بیش از ۱۱۰ میلیون تومان است که یک سود نسبتا خوب برای دلالان بازار خودرو محسوب می‌شود.

X22 Pro MT از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد، این موتور به یک گیربکس ۵ سرعته دستی متصل شده است. طرح رو کش صندلی‌ها و تو دری‌ها تغییری نکرده و مانند خودرو ایکس ۲۲ از دو رنگ مشکی و نارنجی تشکیل شده است. ام وی ام ایکس ۲۲ پرو یک کراس اوور فوق‌العاده جمع‌وجور یا هاچ‌بک کراس محسوب می‌شود. فاصله محوری این خودرو ۲۵۵۵ میلی‌متر است و به لطف سقف بلند این خودرو، سرنشینان فضای کافی در اختیار دارند.


مدلهای خودرو mvm